15 minut cvičení denně vám může prodloužit život

cviceni

Že se jedná o další nesmyslnou kachnu amerických vědců? Ani omylem! 15 minutové denní cvičení může opravdu prodloužit váš život a snížit riziko vzniku karcinogenních onemocnění. 30 minut cvičení denně je osvědčenou metodou, jak zpevnit svaly, získat dobrou náladu, ale také podpořit duševní pohodu. Nenajdete-li však ve svém denním programu ani zmíněných 30 minut na protažení svého těla, nezoufejte! Nejnovější vědecké studie z Taiwanu dokazují, že pouhých 15 minut fyzické aktivity denně může výrazně prodloužit váš život a zmírnit výskyt srdečních onemocnění!

Pravidelná fyzická zátěž 15 minut denně

Co si představit pod samotným pojmem fyzická zátěž? Nemusí jít o sérii zkracovaček ani kliků. Může se jednat o člověku tolik přirozený pohyb  – rychlejší chůzi, plavání nebo chůzi do schodů. Pokud se neustále vymlouváte na nedostatek času, je 15 minutové denní cvičení vhodné právě pro vás. A tvrdit, že si denně nenajdete alespoň pár minut sami pro sebe je více, než smutné. Spousta z vás tedy může začlenit alespoň minimální fyzickou aktivitu do svého každodenního rušeného života a udělat něco pro své zdraví i psychickou pohodu.

Jak vám může denní 15 minutové cvičení pomoci?

Pokud se rozhodnete cvičit alespoň 15 minut denně většinu dní v týdnu, můžete prodloužit průměrnou délku svého života až o 14%! I když se může toto číslo jevit na první pohled zcela zanedbatelně, ve skutečnosti vypovídá o pravém opaku. Průměrná délka života se vám může díky 15 minutovému dennímu cvičení prodloužit až o neuvěřitelné tři roky! Totožné procento platí také pro snížení výskytu onemocnění srdce a cév. A to už přeci stojí za zvážení!

15 minut cvičení denně je časový úsek naprosto minimální, nicméně pro současnou společnost nezbytný. Zkuste si i vy naplánovat 15 minutový denní cvičební plán a v průběhu času na sobě můžete pozorovat zajímavé výsledky.