Aerobní cvičení na spalování tuků

aerobni cviceni

Jakým způsobem cvičit, abychom efektivně spalovali tuky? Jezdíte každý večer na rotopedu a ručička váhy se ne a ne pohnout? Je jasné, že děláte něco špatně, ale jak to napravit?

Můžete upravit jídelníček, ale na druhou stranu – existují opravdu efektivní cvičení pro spalování tuků, dost možná jen nevyužíváte potenciál své domácí tělocvičny naplno.

Běhání nebo jízda na kole?

Obecně vzato, běháním tak efektivně, to je spíš lepší pro fyzičku.

Po silovém tréninku totiž spalujete tuk ještě dalších dvaasedmdesát hodin.

Takže i pokud budete po namáhavém tréninku jen ležet v posteli, dá se bez nadsázky říct, že i takto hubnete alespoň o pár gramů za den.

Velmi dobrým způsobem cvičení, které doporučuje i řada odborníků, je třeba veslařský trenažér.

Kombinujete aerobní cvičení s posilováním svalů prakticky celého těla, intenzita zatížení je obvykle poměrně vysoká a je to vhodné prakticky pro všechny – nehledě na věk, nehledě na hmotnost (nosnost trenažérů či posilovacích strojů je i 150 kilogramů). Něco aerobni cvicenipodobného se pak dá říci i o stále oblíbenějším „orbitreku“.

Velmi účinným cvičením pro spalování tuků je ale určitě i prachobyčejné plavání. Není tak namáhavé jako cvičení na suchu a je to navíc velká zábava.

Aqua fitness zažívá velkou renesanci, je to cvičení určené pro všechny, kteří milují vodu.

Co zkusit dál?

Chůze sice není zrovna nejúčinnější na spalování tuků, ale můžeme ji na tomto místě určitě zmínit. Jestli Vám něco říká takzvaný Nordic walking, určitě nebude od věci něco takového vyzkoušet.

Chůzi provozujeme denně, i kdybychom nechtěli, takže udělat si krátkou procházku (doporučuje se více než půl hodiny denně, aby to mělo nějaký viditelný efekt pro hubnutí) rozhodně není od věci, co říkáte?

2 Responses