Cvičení na FLOWIN posílí celé tělo

FLOWIN je moderní tréninkový systém, který vznikl ve Švédsku z iniciativy tamních špičkových desetibojařů. Postupem času se rozšířil do fitness center po celém světě a i u nás si získal mnoho věrných příznivců. Princip je jednoduchý a přitom vysoce účinný. Podporuje stabilitu, hybnost i sílu a celkově zlepšuje fyzickou kondici.

Zaměření na hluboké svalstvo

Ve fitness se funkční trénink ujal velmi rychle. Zaměřuje se na funkčnost a znovuobnovení pohybů začínajících právě u hlubokého stabilizačního svalstva.

Při cvičení se většinou zaměřujeme na povrchové svaly, které se dají vyrýsovat, zajišťují pohyb a zvyšují naši sílu. Pokud však zapojíme posilování hlubokých svalů, budeme lépe držet tělo, zpevníme střed těla, předejdeme bolestem zad a zásadně se nám zvýší stabilita těla a koordinace pohybu. Vytvoříme si navíc skvělý základ pro cvičení, posílení a vyrýsování povrchových svalů.

Jak cvičit hluboké svaly

Možností jak cvičit hluboké svalstvo je opravdu nespočet. Zajímavá je komplexní pomůcka FLOWIN. Cvičební směr FLOWIN vznikl jako zdokonalená vývojová větev posilovacího kolečka. Původně pochází ze Švédska a vymysleli ho desetibojaři.

K cvičení potřebujeme tréninkovou desku FLOWIN s podložkami, 1x knee, 2x hand a 2x foot, které disponují speciálním třecím povrchem. Na desce provádíme frikční tření, ke kterému současně využíváme váhu vlastního těla. Celková intenzita cvičení se pak rovná váze těla násobené vyvíjenou silou podložek. Můžete si zvolit obtížnost cviku podle rozsahu daného pohybu.

Jen tak se klouzat na podložce

Principem cvičení je tedy klouzání, které rozhodně není pasivní. Aktivním pohybem a tlakem proti podložce pracuje totiž veškeré vaše svalstvo. Technika tohoto cvičení vychází z přirozených a plynulých pohybů, které jsou navíc velmi šetrné a tělu prospěšné. Po velké podložce se klouže a sada malých podložek slouží pod ruce, lokty, kolena a nohy ke klouzání a zapírání. Při cvičení se dělají kliky i dřepy a posiluje se břicho. Pomocí různých výpadů a pohybů do stran se postupně zpevňuje svalstvo celého těla. Náročnost se koriguje zvýšením či snížením tlaku na podložku.

Proč cvičit právě FLOWIN

  • Jde o ideální trénink pro procvičení hlubokých svalů celého těla
  • Cvičení je maximálně efektivní
  • Čeká vás rychlé a jednoduché nastavení tréninku
  • Dojde k výraznému zapojení anaerobního energetického systému

Pro koho je FLOWIN vhodný

FLOWIN je vhodný pro všechny, kteří potřebují posílit svalstvo, zbavit se nebo předejít zdravotním obtížím. Věk, kondice ani sportovní pokročilost není důležitá. Při cvičení se aktivně zapojuje a zpevňuje hluboký svalový stabilizační systém páteře a uleví při bolestech zad. Výhodou je, že cvičení je bez otřesů, nárazů a je velmi šetrné ke kloubům. FLOWIN pomáhá lidem se sedavým zaměstnáním, chronickými bolestmi zad, nadváhou i obezitou, ženám po porodu i ženám trpícím inkontinencí, a s časovým odstupem i pacientům po operaci ramen, kolen i zad.

Cvičte ve fitness centru i doma

FLOWIN si nejdříve můžete vyzkoušet v některém fitness centru, kde je nabídka lekcí dost široká. Zkušený trenér vás vše naučí a cvičení bude účinné i bezpečné. Skupinové lekce v doprovodu hudby trvají hodinu, na konci vás čeká protažení. Pak můžete investovat do pomůcek a cvičit si kdykoliv sami doma. Budete mít lepší držení těla, zlepšíte kondici, posílíte svaly a zbavíte se bolestí. I FLOWIN vám pomůže zhubnout, pokud současně budete dodržovat zásady zdravé stravy.

Tags: